Τουριστική αγωγή & Ξενοδοχειακή φιλοξενία
Οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν τουριστική παιδεία και συνείδηση με βάση εξειδικευμένες γνώσεις στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Επίσης, θα κατανοήσουν αποτελεσματικές μορφές επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών με βάση την φιλοσοφία ενός πελατοκεντρικού συστήματος, μέσω του οποίου επιτυγχάνεται η δημιουργία και διατήρηση ικανοποιημένων και αφοσιωμένων πελατών.
Σε ποιους απευθύνεται:
-
Σε υπαλλήλους τμημάτων όπως το τμήμα ασφαλείας, συντήρησης, οροφοκομίας κλπ, που ακόμα και αν δεν βρίσκονται στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης του πελάτη, ωστόσο χρειάζεται να διακατέχονται από πνεύμα εξυπηρέτησης και να έχουν τουριστική παιδεία, έτσι ώστε το σύνολο πλέον των υπαλλήλων του ξενοδοχείου, να είναι σε θέση να επιτυγχάνει τους στόχους που θέτει η επιχείρηση.
- Εννοιολογική προσέγγιση της τουριστικής αγωγής και της τουριστικής συνείδησης.
- Η σημασία της συμβολής του προσωπικού στην επίτευξη των στόχων του ξενοδοχείου.
- H σημασία της ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών.
- Η φιλοσοφία του πελατοκεντρικού συστήματος.
- Οι ιδιαιτερότητες της εξυπηρέτησης πελατών στα ξενοδοχεία.
- Επικοινωνία με πελάτες και συναδέλφους.
- Η γλώσσα του σώματος.
- Η τηλεφωνική επικοινωνία και οι ιδιαιτερότητές της.
- Οι ανάγκες των πελατών κατά την διαμονή τους στο ξενοδοχείο-κατηγοριοποίηση πελατών.
- Σύγχρονες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών.
- Η αφοσίωση στον πελάτη παράγει αφοσιωμένους πελάτες.
- Συνήθη προβλήματα και παράπονα των πελατών- τρόποι αντιμετώπισής τους.
- Αναφορά σε πραγματικά περιστατικά προβλημάτων πελατών και πως αντιμετωπίστηκαν.
- Παρουσίαση ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης και επεξεργασίας παραπόνων.
-
ΣΕΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (PHD, MSc):
Προϊστάμενος του Τμήματος Υποδοχής στο ξενοδοχείο LEDRA MARRIOTT από το 09/05/1995 έως και σήμερα. Έκτακτος καθηγητής στο ΤΕΙ Αθήνας στο τμήμα Τουριστικών επιχειρήσεων,2003 έως και σήμερα. Εισηγητής τουριστικών μαθημάτων, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα τουριστικών σπουδών του Δημοσίου Πανεπιστημίου της Τουλούζης, σε συνεργασία με το New York College.Εισηγητής τουριστικών σεμιναρίων σε Τουριστικές Σχολές, σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και σε Τουριστικές Επιχειρήσεις.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ – ΕΡΕΥΝΕΣ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Εμπειρογνώμονας – ερευνητής του ΣΕΒ και της ΓΣΕΕ στα πλαίσια της ανάπτυξης του επαγγελματικού περιγράμματος του «Στελέχους Υπηρεσιών Συστηματοποιημένου Επισιτισμού». Δημοσίευση άρθρου με τίτλο : «Ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών-διαχείριση παραπόνων στα ξενοδοχεία», στο επιστημονικό περιοδικό ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, εκδόσεις Δ.Ρ.Α.Τ.Τ.Ε, τεύχος 5ο,Ιούνιος 2008. Δημοσίευση άρθρου στο επιστημονικό περιοδικό I.J.A.S.T (International Journal of Applied Sciences In Tourism) με τίτλο : « Customer Relationship Management (CRM).An effective tool to enhance service quality in hotel industry.» S.Melisidou, K.Sergopoulos, P.Lytras Ιανουάριος 2013 Ομιλητής στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο & Workshops του HAPCO (Hellenic Association of Professional Congress Organizers),Αθήνα 03/2010. Ομιλητής σε συνέδρια του Δ.Ρ.Α.Τ.Τ.Ε (Δράση για την Τουριστική Ανάπτυξη και Εκπαίδευση).
Δυνατότητα επιδότησης ΛΑΕΚ 0,45, ώστε η εταιρεία να αποπληρωθεί το επιδοτούμενο ποσό ,όπως προβλέπεται εφ’ όσον διατίθεται η σχετική πίστωση.
Εκπαιδευτείτε στη MASTER και επωφεληθείτε από την άμεση προώθηση του βιογραφικού σας σε μεγάλες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του ομίλου μας.
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Δηλώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε άμεσα σε επαφή μαζί σας. Η συμπλήρωση και αποστολή της παρούσας στην MASTER A.E. δεν δημιουργεί καμία υποχρέωση ή δέσμευση συνεργασίας.