Τουριστικά Σεμινάρια με Πιστοποιήσεις

Τα εξειδικευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια στον Τουριστικό Κλάδο απευθύνονται σε:

  • Νέους και νέες που ενδιαφέρονται να εργαστούν στον εν λόγω κλάδο για πρώτη φόρα
  • Επαγγελματίες του χώρου οι οποίοι ενδιαφέρονται να ενισχύσουν τις γνώσεις τους

Στόχος του επαγγελματικού εκπαιδευτικού σεμιναρίου είναι η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων που απαιτούνται για την άσκηση του συγκεκριμένου επαγγέλματος και η προετοιμασία των εκπαιδευομένων ή καταρτιζομένων για τις αντίστοιχες εξετάσεις πιστοποίησης

Επαγγελματικά Πλεονεκτήματα Πιστοποίησης

Πιστοποιηθείτε σήμερα σε ένα εξειδικευμένο πρόγραμμά μας και επωφεληθείτε με :

  • Αναγνωρισιμότητα των προσόντων σας στην αγορά εργασίας
  • Επικύρωση και ταξινόμηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων σας με βάση το Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο προσόντων
  • Διεύρυνση επαγγελματικού ορίζοντα μιας και μπορείτε να εργαστείτε σε όλη την Ευρώπη
  • Βελτίωση στη πρόσβασή σας στην απασχόληση
  • Ενίσχυση και διαμόρφωση της επαγγελματικής σας εξέλιξης με βάση τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας

«Σύμφωνα με το υπ΄ αρ. 337 ΠΔ τ.Α΄ αρ. φύλου 281 / 28/12/2000, και ειδικότερα του άρθρου 2, σας γνωρίζουμε ότι στο καταρτισμένο προσωπικό σε Ενοικιαζόμενα Δωμάτια & σε Ενοικιαζόμενα Επιπλωμένα Διαμερίσματα προστίθενται επιπλέον μόρια στα βαθμολογούμενα κριτήρια για την κατάταξη στο «Σύστημα Κλειδιών» των ξενοδοχειακών μονάδων.

Για τους ιδιώτες: Εκπαιδευτείτε άμεσα με και κατοχυρώστε μια θέση εργασίας σε επιχείρηση του κλάδου ωφελώντας τον εργοδότη σας!!!

Για τις επιχειρήσεις του κλάδου: Καταρτείστε άμεσα το προσωπικό σας εξασφαλίζοντας 275 επιπλέον μόρια στο «Σύστημα Κλειδιών»!!!

Επιλέξτε το σεμινάριο που ανταποκρίνεται στις δικές σας ανάγκες :


¨Μπουφετζής¨ (Barista)

Σύμφωνα με το Εθνικό Επαγγελματικό περίγραμμα, ο Μπουφετζής είναι ο επαγγελματίας, ο οποίος:

  • είναι ειδικός στην προετοιμασία όλων των ειδών ροφημάτων και αφεψημάτων, καθώς και κρύων και ζεστών σνακ.
  • σερβίρει τα παγωτά και τα γλυκά και παρασκευάζει όλους τους φρέσκους χυμούς.
  • συνεργαζόμενος με την κουζίνα προετοιμάζει τους δίσκους πλατό των πρωινών.

Ως μπουφετζής μπορείτε να εργαστείτε σε ξενοδοχεία, εστιατόρια που διαθέτουν και μπαρ, αλυσίδες καφετεριών, καφετέριες, κυλικεία εταιριών, αναψυκτήρια, καθώς και σε μεγάλες εταιρίες πώλησης καφέ.

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του μπουφετζή είναι η προετοιμασία του χώρου του μπουφέ, με στόχο να ετοιμάσει την παραγγελία που θα παραλάβει από το σερβιτόρο σύμφωνα με τους γαστρονομικούς κανόνες και τηρώντας τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας, ώστε να ικανοποιήσει τον πελάτη για να τον προτρέψει να γίνει τακτικός πελάτης.

Τι θα αποκτήσετε με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου:

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, είστε πλέον σε θέση να γνωρίζετε:

  • Τις βασικές αρχές της ομάδας επαγγελμάτων του τμήματος Food and beverage
  • Το ρόλο και τη σημασία του επισιτιστικού τμήματος σε ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα
  • Τη χρήση βασικών αρχών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
  • Τους τύπους ροφημάτων και τα χαρακτηριστικά τους
  • Ποιός είναι ο επιβεβλημένος τρόπος καθαρισμού των σκευών παρασκευής ροφημάτων και επιφανειών και ποια τα χαρακτηριστικά του
  • Τη δράση κάθε καθαριστικής ουσίας, σε ποια επιφάνεια αρμόζει, σε ποιο μέρος της μηχανής παρασκευής ροφήματος αφορά (πχ. μέρη μηχανής παρασκευής espresso, καφετιέρα γαλλικού καφέ) και γιατί
  • Τους τρόπους παρασκευής κάθε ροφήματος με βάση τον καφέ, το τσάι και χυμούς φρούτων και λαχανικών
  • Τη λειτουργία του μηχανικού και χειροκίνητου εξοπλισμού παρασκευής ροφημάτων όπως π χ. μηχανές παρασκευής καφέ, τσαγιού, χυμών και λοιπών ροφημάτων
  • Τη διακόσμηση ενός ροφήματος και με ποια λογική αυτό διακοσμείται
  • Τον ενδεδειγμένο τρόπο για την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Την τήρηση των κανόνων υγειονομικής ασφαλείας των τροφίμων με σκοπό να αποφευχθούν τροφικές δηλητηριάσεις
  • Την κοστολόγηση των ροφημάτων βάσει των υλικών παρασκευής τους
  • Τον τρόπο παρασκευής ελαφρών εδεσμάτων (snacks) και ποια υλικά ταιριάζουν κατά περίπτωση, συνταγές εδεσμάτων και με ποια συνοδευτικά (γαρνιτούρες) συνοδεύονται
  • Τις βασικές συνταγές σύνθετων τεχνικών αλκοολούχων και μη ποτών όπως cocktails
  • Τον τρόπο εξοπλισμού του μπουφέ (ζεστού και κρύου), την σειρά των εδεσμάτων, τον μέγιστο χρόνο τον οποίο μπορούν να παραμείνουν στον μπουφέ πριν καταστούν υγειονομικώς επικίνδυνα
  • Τον τρόπο χειρισμού του εξοπλισμού του bain-marie και του rechau (τοποθέτηση φλόγιστρου ή θέρμανση του νερού στην κατάλληλη θερμοκρασία κ.α)

A/A Εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες
1. Υγιεινή & ασφάλεια στο χώρο εργασίας
2. Αρχές Υγιεινής και Ασφάλειας του Εξοπλισμού
3. Καθαριότητα , αρτιότητα του απαιτούμενου εξοπλισμού για το σερβίρισμα των ποτών, αφεψημάτων και ετοίμων εδεσμάτων ανάλογα με το είδος της εκδήλωσης
4. Κανόνες στρωσίματος ανάλογα με το είδος της εκδήλωσης και την τεχνική παρουσίασης των μπουφέ
5. Βασικές γνώσεις οργάνωσης τουριστικού καταλύματος
6. Ελληνική και διεθνής ορολογία στον τομέα του επαγγέλματος του barrista
7. Βασικές αρχές επαγγέλματος barrista σύμφωνα με τα πρότυπα εκπαίδευσης που παρέχονται από ειδικά τμήματα εκπαίδευσης ξενοδοχείων
8. Κανόνες δεοντολογίας και επαγγελματικής συμπεριφοράς
9. Κανόνες υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών με βάση τους διατυπωμένους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας
10. Κανόνες καλής συμπεριφοράς και επικοινωνίας
11. Πλαίσιο των κανόνων της τέχνης σερβιρίσματος
12. Κανόνες σερβιρίσματος σε σχέση με την υγιεινή των τροφίμων και την αρτιότητα της παρουσίασης του πιάτου
13. Διαδικασία κατά την απομάκρυνση χρησιμοποιημένων και μη σκευών
14. Κριτήρια ταξινόμησης & κανόνες προσωρινής αποθήκευσης των σερβίτσιων / λινών-ιματισμού / υαλικών
15. Διαδικασίες είσπραξης των λογαριασμών σύμφωνα με τους κανόνες της επιχείρησης επισιτισμού – αναψυχής
16. Διαδικασία κλεισίματος του χώρου εστίασης –αναψυχής
17. Τρόποι χειρισμού παραπόνων και κρίσιμων καταστάσεων
18. Κανόνες ευγένειας, εχεμύθειας και ευπρεπούς συμπεριφοράς
19. Βασικό επίπεδο Ξένης Γλώσσας/ Ορολογία. με έμφαση στην προφορική επικοινωνία
20. Στοιχεία εργατικού δικαίου
21. Βασικές προσωπικές & διαπροσωπικές επαγγελματικές δεξιότητες
22. Περιβαλλοντική διαχείριση απορριμμάτων και αποβλήτων
23. Εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ)
24. Εξοικείωση με το χώρο της εργασίας

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 40 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (80,00€)


Μπάρμαν-Bartender

Σύμφωνα με το Εθνικό Επαγγελματικό περίγραμμα, ο Μπάρμαν (barman ή bartender) είναι ο επαγγελματίας κλάδου επισιτισμού που διεθνώς αποκαλείται ως bartender και είναι υπεύθυνος για τις εργασίες που πραγματοποιούνται πίσω από τον πάγκο σερβιρίσματος (μπάρα) ενός μπαρ επισιτιστικής ή και ξενοδοχειακής επιχείρησης

Ως Μπάρμαν μπορείτε να εργαστείτε σε χώρους παροχής υπηρεσιών εστίασης, ξενοδοχεία, μπαρ, κλαμπ, καφετέριες, σνακ μπαρ, κτλ όπου σερβίρει ποτά (αλκοολούχα και μη, αφεψήματα), ελαφρά εδέσματα (έτοιμα από το παρασκευαστήριο της επιχείρησης) σύμφωνα με τις προδιαγραφές ποιότητας και υγιεινής

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του Bartender είναι η υλοποίηση των απαιτούμενων εργασιών πίσω από τον πάγκο σερβιρίσματος, με ευγένεια και ευπρέπεια δημιουργώντας ένα άνετο και φιλικό περιβάλλον για τους πελάτες με στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών του μπαρ και την ικανοποίηση των απαιτήσεων τους με στόχο την διεύρυνση της πελατείας.

Τι θα αποκτήσετε με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είστε σε θέση να γνωρίζετε και να κατανοείτε :

  • Στοιχειώδεις αρχές Νομοθεσίας
  • Βασικές αρχές Υγιεινής και Ασφάλειας στις Επιχειρήσεις Επισιτισμού – Αναψυχής και σε ότι αφορά στον εξοπλισμό τους
  • Τους κανονισμούς ασφαλείας με σκοπό να αποφευχθούν τα ατυχήματα εν ώρα εργασίας
  • Τις βασικές αρχές της ομάδας επαγγελμάτων του τμήματος Food and beverage
  • Τη χρήση βασικών αρχών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
  • Τον επαγγελματικό τρόπο συμπεριφοράς και επικοινωνίας προς τον πελάτη
  • Τον ενδεδειγμένο τρόπο για την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Τους ενδεδειγμένους τρόπους λήψης παραγγελίας με σκοπό την ταχεία και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Το βασικό πλαίσιο της τέχνης και τεχνικής παρασκευής ποτών
  • Τους τρόπους παρασκευής ελαφρών εδεσμάτων που συνοδεύουν ένα ποτό και γαρνίρισμα αυτών
  • Τροποποιήσεις συνταγών ανάλογα με τις επιθυμίες κάθε πελάτη και τις ανάγκες του
  • Τεχνικές διακόσμησης και αισθητικής φροντίδας του χώρου
  • Το χειρισμό των συσκευών του μπαρ με σκοπό την όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση των συστατικών κάθε ποτού
  • Πώς να τηρείτε τα συστατικά κάθε ποτού και του ενδεικνυόμενου σταθερού τρόπου παρασκευής με σκοπό να παρασκευάζετε πάντα το ίδιο ποτό
  • Τι προβλέπουν τα πρότυπα ποιότητας όπως το HAACP και το ISO αναφορικά με τους υγιεινομικώς ορθούς τρόπους σερβιρί-σματος και παρασκευής αλκοολούχων και μη ποτών
  • Τρόπους αποκομιδής ποτηριών, σταχτοδοχείων και άλλων σκευών του μπαρ
  • Τους τρόπους χρέωσης του πελάτη (μετρητά, χρεωστική κάρτα και πιστωτική κάρτα) ή τρόπους χρέωσης δωματίου στην περίπτωση δωματίου ξενοδοχείου

A/A Εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες
1. Υγιεινή & ασφάλεια στο χώρο εργασίας
2. Αρχές Υγιεινής και Ασφάλειας του Εξοπλισμού
3. Καθαριότητα , αρτιότητα του απαιτούμενου εξοπλισμού για το σερβίρισμα των ποτών, αφεψημάτων και ετοίμων εδεσμάτων
4. Βασικές αρχές επαγγέλματος bartender
5. Ελληνική και διεθνής ορολογία στον τομέα του επαγγέλματος του bartender
6. Κανόνες δεοντολογίας και επαγγελματικής συμπεριφοράς
7. Κανόνες υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών με βάση τους διατυπωμένους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας
8. Κανόνες καλής συμπεριφοράς και επικοινωνίας
9. Πλαίσιο των κανόνων της τέχνης παρασκευής ποτών & κοκτείλ καθώς και σερβιρίσματος
10. Διαδικασία κατά την απομάκρυνση χρησιμοποιημένων και μη σκευών
11. Κριτήρια ταξινόμησης & κανόνες προσωρινής αποθήκευσης των ποτών και σερβίτσιων / υαλικών
12. Διαδικασίες είσπραξης των λογαριασμών σύμφωνα με τους κανόνες της επιχείρησης
13. Διαδικασία κλεισίματος του χώρου μπαρ
14. Τρόποι χειρισμού παραπόνων και κρίσιμων καταστάσεων
15. Κανόνες ευγένειας, εχεμύθειας και ευπρεπούς συμπεριφοράς
16. Βασικό επίπεδο Ξένης Γλώσσας/ Ορολογία. με έμφαση στην προφορική επικοινωνία
17. Στοιχεία εργατικού δικαίου
18. Βασικές προσωπικές & διαπροσωπικές επαγγελματικές δεξιότητες
19. Περιβαλλοντική διαχείριση απορριμμάτων και αποβλήτων
20. Εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ)
21. Εξοικείωση με το χώρο της εργασίας

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 40 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (80,00€)


Σερβιτόρος – Waiter

Σύμφωνα με το Εθνικό Επαγγελματικό περίγραμμα, ο Σερβιτόρος είναι ο επαγγελματίας ο οποίος γνωρίζοντας την εστιατορική τέχνη και τους κανόνες γαστρονομίας-οινολογίας, σερβίρει εδέσματα και ποτά στους πελάτες που συχνάζουν σε χώρους εστίασης-αναψυχής (ξενοδοχεία, εστιατόρια, επιχειρήσεις κέτερινγκ, αναψυκτήρια, λέσχες, οργανισμούς, καφετέριες κ.λπ.) εφαρμόζοντας με ευπρέπεια και ευγένεια, τους κανόνες σερβιρίσματος

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του σερβιτόρου είναι να φροντίσει για την προετοιμασία του χώρου εστίασης-αναψυχής, δημιουργώντας φιλικό περιβάλλον προς τους πελάτες και να διεκπεραιώσει τις διαδικασίες είσπραξης των λογαριασμών και να συμμετέχει στην ολοκλήρωση των διαδικασιών κλεισίματος του χώρου εστίασης-αναψυχής

Τι θα αποκτήσετε με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είστε σε θέση να γνωρίζετε και να κατανοείτε :

  • Κατανοείτε τι περιλαμβάνει η υποδοχή πελατών
  • Γνωρίζετε πώς είναι ο επαγγελματικός τρόπος συμπεριφοράς και επικοινωνίας προς τον πελάτη
  • Εφαρμόζετε τον ενδεδειγμένο τρόπο για την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Μεριμνείτε για την τήρηση των κανόνων ασφαλείας με σκοπό να αποφευχθούν τα ατυχήματα εν ώρα εργασίας
  • Γνωρίζετε στοιχειώδεις αρχές της σχετικής Νομοθεσίας
  • Κατανοείτε Βασικές αρχές Υγιεινής και Ασφάλειας στις Επιχειρήσεις Επισιτισμού – Αναψυχής και σε ότι αφορά στον εξοπλισμό τους
  • Γνωρίζετε το βασικό πλαίσιο οργάνωσης χώρων εκδηλώσεων
  • Γνωρίζετε τους κανόνες για το σωστό στρώσιμο του τραπεζιού που θα υποδεχθεί πελάτη
  • Γνωρίζετε τους ενδεδειγμένους τρόπους λήψης παραγγελίας με σκοπό την ταχεία και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Γνωρίζετε το βασικό πλαίσιο της εστιατορικής τέχνης
  • Γνωρίζετε τεχνικές διακόσμησης και αισθητικής φροντίδας του χώρου
  • Κατέχετε τις προδιαγραφές και κριτήρια του εξοπλισμού σερβιρίσματος
  • Κατέχετε τους τρόπους πληρωμής

A/A Εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες
1. Υγιεινή & ασφάλεια στο χώρο εργασίας
2. Αρχές Υγιεινής και Ασφάλειας του Εξοπλισμού
3. Καθαριότητα , αρτιότητα
4. Καθαριότητα , αρτιότητα του απαιτούμενου εξοπλισμού για το σερβίρισμα των ποτών, αφεψημάτων και ετοίμων εδεσμάτων ανάλογα με το είδος της εκδήλωσης
5. Τεχνικές τοποθέτησης τραπεζιών στον χώρο
6. Κανόνες στρωσίματος τραπεζιού ανάλογα με το είδος της εκδήλωσης και την τεχνική παρουσίασης των τραπεζιών
7. Κανόνες διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων
8. Κανόνες υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών με βάση τους διατυπωμένους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας
9. Κανόνες καλής συμπεριφοράς και επικοινωνίας
10. Τεχνικές λήψης παραγγειοληψίας
11. Βασικές τεχνικές προώθησης-πώλησης ποτών και εδεσμάτων
12. Βασικοί κανόνες ελέγχου αρτιότητας της παραγγελίας
13. Κανόνες διαχείρισης συστημάτων λήψης παραγγελιών
14. Πλαίσιο των κανόνων της τέχνης σερβιρίσματος
15. Κανόνες σερβιρίσματος σε σχέση με την υγιεινή των τροφίμων και την αρτιότητα της παρουσίασης του πιάτου
16. Διαδικασία κατά την απομάκρυνση χρησιμοποιημένων και μη σκευών
17. Κριτήρια ταξινόμησης & κανόνες προσωρινής αποθήκευσης των σερβίτσιων / λινών-ιματισμού / υαλικών
18. Διαδικασίες είσπραξης των λογαριασμών σύμφωνα με τους κανόνες της επιχείρησης επισιτισμού – αναψυχής
19. Διαδικασία κλεισίματος του χώρου εστίασης –αναψυχής
20. Τρόποι χειρισμού παραπόνων και κρίσιμων καταστάσεων
21. Κανόνες ευγένειας, εχεμύθειας και ευπρεπούς συμπεριφοράς
22. Βασικό επίπεδο Ξένης Γλώσσας/ Ορολογία. με έμφαση στην προφορική επικοινωνία
23. Στοιχεία εργατικού δικαίου
24. Τεχνικές αναζήτησης, εξεύρεσης & διατήρησης εργασίας
25. Βασικές προσωπικές & διαπροσωπικές επαγγελματικές δεξιότητες
26. Περιβαλλοντική διαχείριση απορριμμάτων και αποβλήτων
27. Εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ)
28. Εξοικείωση με το χώρο της εργασίας

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 40 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (80,00€)


Ειδικός Λουτροθεραπείας- Θαλασσοθεραπείας

Σύμφωνα με το Εθνικό Επαγγελματικό περίγραμμα, ο/η ¨Ειδικός Λουτροθεραπείας – Θαλασσοθεραπείας¨ (Professional for Spa and Seawater Treatment) είναι ο επαγγελματίας ο οποίος εργαζόμενος σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ή επιχειρήσεις παροχής φροντίδας υγείας:

  • Μεριμνά για την προετοιμασία και την παρακολούθηση του λουτρού η άλλης συνεδρίας συμφώνα με τις διατάξεις του Εσωτερικού Κανονισμού και τις οδηγίες του γιατρού, όπου αυτές είναι απαραίτητες (ποσότητα, διάρκεια. θερμοκρασία κλπ)
  • Προετοιμάζει και παρακολουθεί προγράμματα θεραπειών (συνεδρίες) για κάθε λουόμενο ,με ρυθμιζόμενη πίεση νερού και ειδικές μπανιέρες (σύμφωνα με τις υποδείξεις του ιατρού)
  • Ελέγχει την τήρηση της καθαριότητας και της απολύμανσης των μεσών και εγκαταστάσεων που προορίζονται για ατομική ή ομαδική χρήση από τους πελάτες
  • Συμμετέχει στις διαδικασίες άφιξης και υποδοχής του πελάτη για την προβολή της εικόνας της μονάδας ή του κέντρου καθώς της παρακολούθησης του φάκελου του προκείμενου να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη του

Στόχος του ¨Ειδικού Λουτροθεραπείας – Θαλασσοθεραπείας¨ είναι η διατήρηση αλλά και την βελτίωση της φυσικής κατάστασης της υγείας και της ευεξίας του σώματος του πελάτη, συμφωνά με τους κανονισμούς, την πολιτική και τις διαδικασίες, που εφαρμόζονται, από τη ξενοδοχειακή επιχείρηση, καθώς και το σύστημα ποιότητας, που αποσκοπεί στην ικανοποίηση των προσδοκιών του

Τι θα αποκτήσετε μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα βρίσκεστε πλέον σε θέση να :

  • Γνωρίζετε τις βασικές αρχές Θαλασσοθεραπέιας και Ιαματικής Υδροθεραπείας
  • Κατανοείτε την σημασία της ψυχολογίας του πελάτη / ασθενή
  • Κατανοείτε την χρήση βασικών αρχών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
  • Γνωρίζετε τις μορφές Υδρολουτροθεραπείας
  • Γνωρίζουν τις βασικές αρχές Κινησιολογίας, Κινησιοθεραπείας, Ποσιθεραπείας, Εισπνοθεραπείας, Λασποθεραπείας
  • Γνωρίζετε τις τεχνικές αποκατάστασης Ρευματολογικών, Ορθοπεδικών, Νευρολογικών, Δερματολογικών , Καρδιοαναπνευστικών, Γυναικολογικών παθήσεων
  • Γνωρίζετε τις βασικές αρχές της Προληπτικής Ιατρικής-Αναζωογονησης και Πρώτων Βοηθειών
  • Γνωρίζετε τους κανόνες για το σωστό στρώσιμο του τραπεζιού που θα υποδεχθεί πελάτη
  • Γνωρίζετε τους ενδεδειγμένους τρόπους λήψης παραγγελίας με σκοπό την ταχεία και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Γνωρίζετε το βασικό πλαίσιο της εστιατορικής τέχνης
  • Γνωρίζετε τεχνικές διακόσμησης και αισθητικής φροντίδας του χώρου
  • Κατέχετε τις προδιαγραφές και κριτήρια του εξοπλισμού σερβιρίσματος
  • Κατέχετε τους τρόπους πληρωμής

A/A Εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες
1. Βασικές Αρχές Εξυπηρέτησης Πελατών
2. Βασικές αρχές Διοίκησης Υδρολουτροθεραπευτηρίων-Κανονισμού λειτουργίας
3. Αρχές Θαλασσοθεραπείας και Ιαματικής Υδροθεραπείας
4. Βασικές γνώσεις σύνταξης προγράμματος Λουτροθεραπείας –Θαλασσοθεραπείας
5. Θεσμικό πλαίσιο διαφύλαξης προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων
6. Βασικές γνώσεις Τεχνολογίας Σύγχρονων Υδροθεραπευτηρίων και SPA. και Διαρρύθμισης των χωρών
7. Μορφές Υδρολουτροθεραπείας και είδη λούσεων
8. Υγιεινή Υδροθεραπευτηρίων-SPA
9. Βασικές γνώσεις Φαρμακολογικών ιδιοτήτων των Ιαματικών νερών και φυτικών προϊόντων βαθιάς θάλασσας
10. Βασικές γνώσεις Θεραπευτικών ενδείξεων του θερμού νερού
11. Κινησιολογία-Κινησιοθεραπεία
12. Ποσιθεραπεία, Εισπνοθεραπεία, Λασποθεραπεία
13. Βασικές γνώσεις Προληπτικής Ιατρικής-Αναζωογόνησης
14. Βασικές γνώσεις Πρώτων Βοηθειών
15. Τεχνικές επικοινωνίας και Ψυχολογίας Πελατείας
16. Τεχνικές εκμετάλλευσης, διαχείρισης και προστασίας των Ιαματικών πηγών
17. Γνώσεις Φυσικοθεραπείας- Ηλεκτροθεραπείας
18. Φυσική αγωγή
19. Η Ψυχολογία στο χώρο της υγείας
20. Τεχνικές αποκατάστασης Ρευματολογικών, Ορθοπεδικών, Νευρολογικών, Δερματολογικών , Καρδιοαναπνευστικών, Γυναικολογικών παθήσεων
21. Γνώσεις Χημείας Ιαματικών Θερμομεταλλικών και ποσίμων νερών
22. Εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ)
23. Υγιεινή & ασφάλεια στο χώρο εργασίας
24. Στοιχεία εργατικού δικαίου
25. Τεχνικές αναζήτησης, εξεύρεσης & διατήρησης εργασίας
26. Βασικές προσωπικές & διαπροσωπικές επαγγελματικές δεξιότητες
27. Περιβαλλοντική διαχείριση απορριμμάτων και αποβλήτων

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 40 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (80,00€)


Οροφοκόμος – Housekeeper

Σύμφωνα με το Εθνικό Επαγγελματικό περίγραμμα, ο Οροφοκόμος είναι ο εργαζόμενος σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, που φροντίζει για την καθαριότητα και τακτοποίηση των δωματίων καθώς και για τον εξοπλισμό τους με όλα τα απαραίτητα υλικά, προσφέροντας στους πελάτες μία άνετη διαμονή σε ένα καθαρό, υγιεινό, άνετο, φιλικό και ήσυχο περιβάλλον Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του Οροφοκόμου είναι να φροντίσει για την προετοιμασία του χώρου διαμονής μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, ώστε το επίπεδο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών να επηρεάσει θετικά τη γνώμη των πελατών για αυτή, προκειμένου να τους προτρέψει να γίνουν τακτικοί επισκέπτες / φιλοξενούμενοι της

Τι θα αποκτήσετε μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα βρίσκεστε πλέον σε θέση να :
  • Γνωρίζετε τις βασικές αρχές της ομάδας επαγγελμάτων του τμήματος οροφοκομίας
  • Κατανοείτε το ρόλο και τη σημασία του τμήματος της οροφοκομίας σε ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα
  • Κατανοείτε την χρήση βασικών αρχών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
  • Γνωρίζετε τους τύπους δωματίων και τα χαρακτηριστικά τους
  • Γνωρίζετε ποιος είναι ο είναι ο επιβεβλημένος τρόπος καθαρισμού και ποια τα χαρακτηριστικά του
  • Γνωρίζετε την δράση κάθε καθαριστικής ουσίας, σε ποια επιφάνεια αρμόζει κάθε ουσία και γιατί
  • Γνωρίζετε τους τρόπους τακτοποίησης και καλλωπισμού ενός κρεβατιού και ποιοι κανόνες υπάρχουν ανά τύπο καταλύματος
  • Κατανοείτε την λειτουργία του μηχανικού και χειροκίνητου εξοπλισμού καθαριότητας, τους τρόπους σωστής λειτουργίας των καθώς και τα μέτρα προφύλαξης για την αποφυγή ατυχημάτων
  • Είστε ενήμεροι για την διακόσμηση ενός δωματίου και πώς να διακοσμούν ένα δωμάτιο για κάθε περίπτωση
  • Εφαρμόζετε τον ενδεδειγμένο τρόπο για την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Μεριμνείτε για την τήρηση των κανόνων ασφαλείας με σκοπό να αποφευχθούν τα ατυχήματα εν ώρα εργασίας

A/A Εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες
1. Αρχές οργάνωσης και λειτουργίας τουριστικού καταλύματος
2. Βασικές αρχές οροφοκομιακής τέχνης
3. Ειδικοί κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας και συμπεριφοράς
4. Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών
5. Ελληνική και ξένη ξενοδοχειακή ορολογία
6. Προετοιμασία απαραίτητων υλικών και ιματισμού για τον καθαρισμό ξενοδοχειακού καταλύματος
7. Περισυλλογή και απομάκρυνσης απορριμμάτων και χρησιμοποιηθέντος ιματισμού από ξενοδοχειακό κατάλυμα
8. Καθαρισμός χώρων ξενοδοχειακού καταλύματος (υπνοδωμάτιο, μπάνιο λοιποί χώροι)
9. Τακτοποίηση ιματισμού στους χώρους ξενοδοχειακού καταλύματος
10. Αναπλήρωση αναλώσιμων στους χώρους ξενοδοχειακού καταλύματος
11. Τακτοποίηση προσωπικών ειδών πελάτη ξενοδοχειακού καταλύματος
12. Προετοιμασία ξενοδοχειακού καταλύματος για νυκτερινή κατάκλιση
13. Εντοπισμός βλαβών και φθορών στους χώρους ξενοδοχειακού καταλύματος
14. Έλεγχος ημερήσιας κίνησης στο χώρο ευθύνης ενός ξενοδοχειακού καταλύματος
15. Παράδοση απολεσθέντων ειδών πελατών ενός ξενοδοχειακού καταλύματος
16. Παράδοση ανευρεθέντων ειδών πελατών ενός ξενοδοχειακού καταλύματος
17. Υγιεινή & ασφάλεια στο χώρο εργασίας
18. Στοιχεία εργατικού δικαίου
19. Τεχνικές αναζήτησης, εξεύρεσης & διατήρησης εργασίας
20. Βασικές προσωπικές & διαπροσωπικές επαγγελματικές δεξιότητες
21. Περιβαλλοντική διαχείριση απορριμμάτων και αποβλήτων
22. Εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ)

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 40 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (80,00€)


Γενικός Προϊστάμενος Οροφοκομίας

-50% στο Online Σεμινάριο έως 31/12

Σύμφωνα με το Εθνικό Επαγγελματικό περίγραμμα, ο γενικός προϊστάμενος του τμήματος ορόφων (Head housekeeper/Cleaning Supervisor) αποτελεί βασικό στέλεχος της λειτουργικής ομάδας του management του ξενοδοχείου. Συμμετέχει ενεργά στο διοικητικό προγραμματισμό κι έχει διασυνδέσεις με κάθε τμήμα της επιχείρησης.

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του Head Housekeeper είναι:
  • Επιμέλεια και υπευθυνότητα για την καθαριότητα, την τάξη και την ανανέωση του ξενοδοχείου
  • Καθοδήγηση, προσανατολισμός και προγραμματισμός της εργασίας του προσωπικού του τμήματός του
  • Πρόσληψη, απόλυση, επιβολή πειθαρχίας στους υπαλλήλους του

Τι θα αποκτήσετε μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα βρίσκεστε πλέον σε θέση να :

  • Αξιολογείτε τις ανάγκες καθαρισμού
  • Επιλέγετε τους κατάλληλους τρόπους καθαρισμού
  • Προγραμματίζετε τις εργασίες του προσωπικού του τμήματός σας
  • Γνωρίζετε τις διαδικασίες υγιεινής και ασφάλειας
  • Αξιολογείτε τις παροχές υπηρεσιών σε επίπεδο καθαρισμού
  • Επιλέγετε το προσωπικό επαγγελματικού καθαρισμού
  • Σχεδιάζετε, διεξάγετε και αξιολογείτε την εκπαίδευση του προσωπικού
  • Γνωρίζετε τρόπους παρακίνησης του προσωπικού
  • Αναθέτετε εργασίες και οδηγίες στο προσωπικό καθαρισμού
  • Διενεργείτε ελέγχους καθαρισμού και απόδοσης του προσωπικού
  • Αξιολογείτε τις ανάγκες εξοπλισμού, αναλώσιμων, υλικά καθαρισμών τόσο σε ποσοτικό όσο και σε ποιοτικό επίπεδο
  • Ελέγχετε το αποθεματικό
  • Τηρείτε αρχεία
  • Εκδίδετε παραστατικά και τιμολόγια
  • Γνωρίζετε τις απαραίτητες διαδικασίες ορθής επικοινωνίας με τους πελάτες
  • Τρόπους διεύρυνσης πελατολογίου
  • Επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τα υπόλοιπα τμήματα με σκοπό την άρτια λειτουργία της επιχείρησης
  • Αντιλαμβάνεστε τις απαιτούμενες διαδικασίας διαχείρισης με σκοπό την άριστη προβολή της εικόνας της επιχείρησης

A/A Εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες
1. Σχεδιασμός και Οργάνωση Υπηρεσιών Καθαρισμού
2. Υλοποίηση Προγράμματος Καθαρισμού
3. Αξιολόγηση Παρεχόμενων Υπηρεσιών Καθαρισμού
4. Επιλογή Προσωπικού Επαγγελματικού Καθαρισμού
5. Εκπαίδευση Προσωπικού Επαγγελματικού Καθαρισμού
6. Γενική Εποπτεία
7. Επικοινωνία με πελάτες
8. Διοικητική Οργάνωση Παροχής Υπηρεσιών Καθαρισμού
9. Προμήθεια Εξοπλισμού – Αναλώσιμων – Υλικών καθαρισμού
10. Ειδικοί Καθαρισμοί

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 40 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (80,00€)


Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου Hotel Receptionist

-50% στο Online Σεμινάριο έως 31/12

Σύμφωνα με το Εθνικό Επαγγελματικό Περίγραμμα, ως Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου Hotel Receptionist , ορίζεται ο εργαζόμενος που διεκπεραιώνει σωστά και έγκαιρα τις εργασίες που αφορούν την παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη, στους χώρους υποδοχής και φιλοξενίας – διαμονής των ξενοδοχείων, προκειμένου να συμβάλλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και αποτελεσματικής λειτουργίας τους, για την εκπλήρωση των στόχων αποδοτικής λειτουργίας της επιχείρησης στα πλαίσια των εκάστοτε ισχυόντων κανονισμών ,πολιτικών ,μεθόδων και διαδικασιών που εφαρμόζονται απ’ αυτή.

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος είναι να προβεί σε όλους τους αναγκαίους διακανονι-σμούς, τόσο όσον αφορά το δικό του πόστο όσο και τις λοιπές υπηρεσίες των εγκαταστά-σεων διαμονής και φιλοξενίας, προκειμένου η διαμονή του πελάτη να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις προσδοκίες του. Συντονίζει τις ενέργειες διαχείρισης που αφορούν την έκδοση τιμολογίων, επιβλέπει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, βασίζεται στις εν γένει υπηρεσίες υποδοχής για την προβολή της εικόνας της επιχείρησης και παρακολουθεί ο ίδιος τον φάκελο του πελάτη προκειμένου να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη του.

Τι θα αποκτήσετε μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα βρίσκεστε πλέον σε θέση να :

  • Σχεδιάζει την προετοιμασία των αφίξεων.
  • Υποδέχεται κι εξυπηρετεί με χαμόγελο κι ευγένεια τους πελάτες.
  • Βοηθάει στην συμπλήρωση, ή συμπληρώνει ο ίδιος τις κάρτες άφιξης των πελατών.
  • Διαπραγματεύεται με τους πελάτες τις τιμές των δωματίων (προσαυξήσεις, εκπτώ-σεις, προσφορές κ.λπ.) και να καθορίζει τον τρόπο πληρωμής.
  • Δίνει τα κατάλληλα δωμάτια, φροντίζοντας να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελα-τών, όταν αυτό είναι εφικτό.
  • Προσδιορίζει τις απαιτήσεις των πελατών κατά τη διάρκεια παραμονής τους.
  • Ενημερώνει την κατάσταση δωματίων με τη βοήθεια του τμήματος ορόφων.
  • Συντονίζει τις ενέργειές του με το τμήμα συντήρησης για επιδιορθώσεις βλαβών στα δωμάτια.
  • Αποστέλλει πληροφορίες για τους πελάτες και τα δωμάτια τους στα άλλα τμήματα του ξενοδοχείου (π.χ. υπηρεσίες, ή προσφορές που αφορούν V.I.P. πελάτες, οι οποίοι έχουν αφιχθεί, ή θα αφιχθούν).
  • Χειρίζεται τα κλειδιά των δωματίων και τις θυρίδες ασφαλείας.
  • Διεκπεραιώνει την αλληλογραφία και τα μηνύματα των πελατών.
  • Εξυπηρετεί πελάτες οι οποίοι δεν μπορούν να μείνουν στο ξενοδοχείο, παρέχοντας πληροφορίες που αφορούν εναλλακτικές επιλογές κατά περίπτωση.
  • Αντιμετωπίζει άμεσα και αποτελεσματικά τις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (π.χ. ασθένεια ενός πελάτη, απόπειρα ληστείας κ.λπ.).

A/A Εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες
1. Βασικές γνώσεις χειρισμού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
2. Βασικές γνώσεις ξενοδοχειακής νομοθεσίας
3. Βασικές Αρχές Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων
4. Εφαρμογές Υπηρεσίας Υποδοχής πελατών
5. Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακής Φιλοξενίας
6. Βασικές Αρχές και Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
7. Στοιχεία Τουριστικής Πολιτικής
8. Βασικές Αρχές Ψυχολογίας πελάτη
9. Βασικές Αρχές ξενοδοχειακού marketing
10. Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακής Λογιστικής
11. Θεσμικό πλαίσιο διαφύλαξης προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων
12. Γνώσεις χειρισμού του εξοπλισμού υποδοχής και καταχώρησης δεδομένων
13. Γνώσεις ορολογίας πωλήσεων – κρατήσεων – υποδοχής καθώς και ορολογίας τουριστικών υπηρεσιών
14. Γνώση της οργανωτικής δομής και των λειτουργιών της επιχείρησης
15. Γνώση διαδικασιών πωλήσεων
16. Γνώση της δομής και των κανόνων του «πελατειακού κύκλου»
17. Γνώσεις των νομικών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων πελατών και ξενοδοχείου
18. Γνώσεις επικοινωνιακής τακτικής, Χειρισμός εναλλακτικών λύσεων τιμών και υπηρεσιών
19. Διαχείριση παραπόνων
20. Χρήση εξειδικευμένων προγραμμάτων/ πακέτων λογισμικού για τη διαχείριση πελατών ξενοδοχείου

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 70 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (140,00€)


Ασφάλεια Ξενοδοχειακών μονάδων

Η έννοια της τουριστικής ασφάλειας είναι ευρύτατη και μπορεί να περιλαμβάνει, από τον ελαφρύ τραυματισμό, μέχρι τρομοκρατικές επιθέσεις, κάτι που δυστυχώς βιώνει η παγκόσμια κοινότητα σήμερα.

Η ΜΑSTER, οργανώνει και υλοποιεί σήμερα σεμινάρια Ασφάλειας Ξενοδοχείων (Hotel Security Services) για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μιας και η χώρα μας ήδη παρουσιάζει ραγδαία αύξηση στην προσέλκυση τουριστών.

Το Σεμινάριο αυτό έχει σχεδιαστεί για την επιμόρφωση όλου του προσωπικού των ξενοδοχειακών μονάδων και ειδικότερα όσους εμπλέκονται στον τομέα της ασφάλειας, με σκοπό να αναδείξει τους τρόπους πρόληψης και μείωσης του ρίσκου από οποιαδήποτε εγκληματική ενέργεια, (κλοπή- δολιοφθορά -τρομοκρατική ενέργεια κ.α).

Θεματικές ενότητες

  • Ασφάλεια τουριστικών εγκαταστάσεων
  • Κίνδυνοι και απειλές
  • Ενδείξεις απειλών και κινδύνου
  • Αναγνώριση. Ενέργειες
  • Διαχείριση Κρίσεων
  • Συνεργασία με Αρχές
  • Τελικά συμπεράσματα. Αξιολόγηση

Ο Φορέας μας, κρατικά πιστοποιημένος και εξειδικευμένος στην εκπαίδευση Στελεχών Ασφάλειας και γενικά Προσωπικού Παροχής Υπηρεσιών Ασφάλειας, συνεργάζεται με έμπειρους, κρατικά πιστοποιημένους και εξειδικευμένους επαγγελματίες του χώρου της ασφάλειας, και είναι σε θέση να εξασφαλίσει ποιοτική και ολοκληρωμένη λύση στο σοβαρό ζήτημα της ασφάλειας που απαιτείται να προσφέρουν οι ξενοδοχειακές μονάδες.

Επιπλέον αναφέρεται ότι το σεμινάριο σύμφωνα με το υπ΄ αρ. 216 ΦΕΚ τ.Β΄ αρ. φύλου 10 / 9-1-2015, και ειδικότερα του άρθρου 7 παρ.11 α/α 11.1), παρέχει εκατόν πενήντα (150) μόρια για την κατάταξη αστέρων των ξενοδοχειακών μονάδων.

Το σεμινάριο δύναται να ενταχθεί στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ. (ΛΑΕΚ 0,24). Δηλαδή οι Επιχειρήσεις μπορούν ΔΩΡΕΑΝ να καταρτίσουν το Προσωπικό τους μέσω της χρήσης του λογαριασμού ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ, με τη διεκπεραίωση της υποβολής του προγράμματος εξ ολοκλήρου από τη MASTER.

Διάρκεια Σεμιναρίου: 80 ώρες
Τρόπος Διεξαγωγής: ασύγχρονη τηλεκατάρτιση
Κόστος: 120,00€/άτομο

Εναλλακτικά πραγματοποιείται εξειδικευμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο:

Διάρκεια: 24 ώρες (τέσσερις ημέρες)
Τόπος υλοποίησης: στους χώρους των ξενοδοχείων ή της ΜΑSTER!
Κόστος: 200,00€/άτομο


Ο υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου/κρατήσεων συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην εικόνα που θα σχηματίσει ο πελάτης για την τουριστική επιχείρηση. Για το λόγο αυτό οφείλει να φέρεται ευγενικά στον πελάτη και να τον εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο στον λιγότερο δυνατό χρόνο.


Υποενότητες

  • Τηλεφωνική Επικοινωνία
  • Κρατήσεις
  • Τεχνικές Αύξησης Πωλήσεων
  • Έκδοση Εισιτηρίων

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 70 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (140,00€)


Ο υπάλληλος επισιτιστικού τομέα εννοείται αυτό που εργάζεται στις επιχειρήσεις εκείνες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή και πώληση φαγητού και ποτού στον καταναλωτή, ως τελικό προϊόν. Οι επισιτιστικές επιχειρήσεις ως ανεξάρτητες μονάδες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αποτελούν, σήμερα, σημαντικό οικονομικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας.


Υποενότητες

  • Λειτουργίες επισιτισμού
  • Τεχνικές Αύξησης Πωλήσεων

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 40 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (80,00€)


Ο υπάλληλος που ασχολείται με την προώθηση-πώληση των υπηρεσιών φιλοξενίας και το ηλεκτρονικό εμπόριο του τουριστικού προϊόντος, αποτελεί έναν επαγγελματία υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων με καθοριστική συμβολή στην αγορά του τουρισμού. Η καλή γνώση του τουριστικού προϊόντος, η οργανωτικότητά, η ευστροφία και η συνέπειά είναι χαρακτηριστικά που τον καθιστούν «κύριο μέτοχο» στην άνθηση του τουριστικού κλάδου.


Υποενότητες

  • Οργάνωση Συνεδριάσεων
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 70 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (140,00€)


Η αναψυχή, η χαλάρωση, η πολιτιστική αναζήτηση, η γνωριμία νέων τόπων και η απόκτηση εμπειριών αποτελούν τα βασικότερα αίτια της τουριστικής μετακίνησης. Ο υπάλληλος ψυχαγωγίας θα πρέπει να έχει τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να είναι σε θέση να εφαρμόζει τις πλέον σύγχρονες, ενδεδειγμένες κατά περίπτωση και αξιόπιστες τεχνικές για αναζωογόνηση και ευεξία.


Υποενότητες

  • Ευεξία, αναψυχή και άθληση στον τουρισμό
  • Προσωπικό κέντρου αναζωογόνησης και υγείας

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 70 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (140,00€)



Υποενότητες

  • Η Τουριστική Επιχείρηση ως Σύστημα - Logistics Ξενοδοχείου 1
  • Η Τουριστική Επιχείρηση ως Σύστημα - Logistics Ξενοδοχείου 2
  • Οργανωτική Δομή Μικρών Καταλυμάτων
  • Οργανωτική Δομή Μικρών Καταλυμάτων - Food Beverage
  • Ρόλος Πληροφοριακών Συστημάτων 1
  • Ρόλος Πληροφοριακών Συστημάτων 2 - Πληροφοριακά Συστήματα Hilton F-B Front Office
  • Ζητήματα Ηγεσίας και Management στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις
  • Ικανότητες ενός Διευθυντικού Στελέχους στην Τουριστική Βιομηχανία
  • Έμμεσα Τμήματα Ξενοδοχείου 1
  • Έμμεσα Τμήματα Ξενοδοχείου 2
  • Εξασφάλιση Διαμονής - Συνεργασία με Τουριστικά Καταλύματα 1
  • Εξασφάλιση Διαμονής - Συνεργασία με Τουριστικά Καταλύματα 2

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 70 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (140,00€)


Οι αυξανόμενες απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς απαιτούν στελέχη εξειδικευμένα, τα οποία να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των πελατών και να είναι σε θέση να ανταποκριθούν με επιτυχία σε όλες τις απαιτήσεις τους. Στις αρμοδιότητές τους, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται: οι πληροφορίες για δρομολόγια, ξενοδοχεία, τιμές κλπ, η δημιουργία τουριστικών πακέτων, η διοργάνωση ταξιδιών, συνεδρίων κ.α.


Υποενότητες

  • Έκδοση Εισιτηρίων
  • Κρατήσεις
  • Ευεξία-Αναψυχή και Άθληση στον Τουρισμό
  • Τεχνικές Αύξησης Πωλήσεων

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 70 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (140,00€)


Ο Υπάλληλος τμήματος ορόφων και λινοθήκης φροντίζει το σημαντικό κομμάτι της καθαριότητας και της συντήρησης των χώρων της ξενοδοχειακής επιχείρησης, ώστε να διασφαλίζεται στον πελάτη μια ευχάριστη διαμονή σε ένα καθαρό, υγιεινό και άνετο περιβάλλον.


Υποενότητες

  • Εκπαίδευση Οροφοκομίας
  • Τμήμα Υποδοχής
  • Ασφάλεια & Υγεία Υπαλλήλων

Διάρκεια & Kόστος Σεμιναρίου:

  • 70 ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης (140,00€)

Εκπαιδευτείτε στη MASTER και επωφεληθείτε από την άμεση προώθηση του βιογραφικού σας σε μεγάλες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του ομίλου μας.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Δηλώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε άμεσα σε επαφή μαζί σας. Η συμπλήρωση και αποστολή της παρούσας στην MASTER A.E. δεν δημιουργεί καμία υποχρέωση ή δέσμευση συνεργασίας.