Οργάνωση του Τμήματος Υποδοχής - Διαχείριση Κρατήσεων & Υγειονομικά Πρωτόκολλα
Τρόπος Παρακολούθησης:
Online – Webinar
Ημερομηνία: Παρασκευή 25 Ιουνίου
Ώρες: 16:00-21:00
Διάρκεια: 5 ώρες
*Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης Webinar
Περιγραφή Webinar:
Η Οργάνωση του Τμήματος Υποδοχής - Διαχείριση Κρατήσεων & Υγειονομικά Πρωτόκολλα, αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες σε μια ξενοδοχειακή μονάδα δεδομένης της καθημερινής επαφής και συναλλαγής με κατηγορίες επισκεπτών που έχουν διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις.
Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να:
- Αναγνωρίζουν τα είδη κρατήσεων
- Αναγνωρίζουν τα συμβόλαια μεταξύ ξενοδοχείου και τουριστικών γραφείων και tour operators
- Να αντιλαμβάνονται τις ιδιαιτερότητες των μεμονωμένων κρατήσεων και των ομαδικών κρατήσεων
- Να γνωρίζουν τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του τμήματος κρατήσεων
- Γνωρίζουν τα καθήκοντα του υπαλλήλου της υποδοχής
- Γνωρίζουν τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν κατά την άφιξη και αναχώρηση
- Κατανοούν τις ιδιαιτερότητες του express c/in και express c/out
- Εφαρμόζουν τεχνικές διαχείρισης δωματίων
- Διαχειρίζονται το overbooking
- Γνωρίζουν βασικά θέματα ταμείου και νυχτερινού ελέγχου
Θεματικές Ενότητες
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (FRONT OFFICE)
- Αρμοδιότητες του Front Desk
- Property Management System
- Ενέργειες πριν την άφιξη του πελάτη και διαδικασία check in
- Διαδικασία αναχώρησης
- Express c/in και express c/out
- Κατάσταση (status) δωματίων
- Δέσμευση δωματίου (room allocation)
- Διαχείριση overbooking
- Ηλεκτρονικό σύστημα πρόσβασης στα δωμάτια
- Αρμοδιότητες του ταμία και νυχτερινός έλεγχος
- Τύποι δωματίων
- Υγειονομικά Πρωτόκολλα
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
- Πηγές και είδη κρατήσεων
- Συμβόλαια μεταξύ ξενοδοχείων και τουριστικών γραφείων
- Tour Operators, Global Distribution Systems
- Τιμές δωματίων
- Αρμοδιότητες του τμήματος κρατήσεων
- Διαχείριση μεμονωμένων κρατήσεων και γκρουπ
Κόστος: 85€
*Παρέχεται έκπτωση 30% σε ανέργους, εργαζομένους σε αναστολή μέχρι και πρόσφατα, σπουδαστές και συνεργάτες της MASTER.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:
Κατσάνος Παναγιώτης
Εκπαιδευτής Μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, Msc Services Management, Msc Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
15ετή εμπειρία σε Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Δηλώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε άμεσα σε επαφή μαζί σας. Η συμπλήρωση και αποστολή της παρούσας στην MASTER A.E. δεν δημιουργεί καμία υποχρέωση ή δέσμευση συνεργασίας.
Κάντε Like στην σελίδα μας στο FB
Ακολουθήστε μας: Tik Tok / Instagram / Twitter: Master Academy